E-könyvek (9)

unnamed-5.png

A pácienssel való levelezés

A páciensek és az orvosi rendelő/orvos közötti kapcsolattartás egyik sarokpontja.

Untitled-16x.png

Az orvosi rendelő marketing

Számos orvos gondolja, hogy ha adott összeget fordít marketingre, akkor annak garantált eredménye lesz. Hatalmas tévedés!

unnamed-6.png

Imidzsépítés az interneten

Amikor termékeket és szolgáltatásokat keresünk, akkor gyakran mások véleménye alapján hozzuk meg döntéseinket.

unnamed-7.png

Hogyan kezeljük az értékeléseket?

Egyre több értékelés érkezik a profiljára? Megmondjuk, hogy mire kell odafigyelnie.

unnamed-9.png

Eljött az internetes vélemények ideje

Egy orvos számtalan formáját választhatja az internetes megjelenésnek. De vajon melyiket érdemes valóban használni?

online_naptar_kezelese_transparent.png

Online naptár kezelése

Naptár indítása, időpontok megadása, szabadság beállítása és egyéb hasznos információk.

unnamed-12_copy.png

Páciensek kezelése a naptárban

Páciens időpontok szerkesztése, hozzáadása és törlése.

Profil_szerkesztese.png

Profil szerkesztése

A legfontosabb információk, melyeknek feltétlenül szerepelniük kell profiloldalán.

Naptar-modul.png

Naptár modul

Alkalmazás személyre szabása és beüzemeltetése saját weboldalon.

Infografika (2)

infographic_small.png

Páciensek keresési szokásai

Megtudhatja, hogy milyen szempontok alapján választanak orvost a páciensek.

infografika_2_ismorvos_1511_2_cover.png

Orvosok problémái kutatás

Ismerje meg kutatásunk eredményét, melyben az orvosok problémáit tártuk fel.

Legfrissebb blog bejegyzések

6_leggyakoribb_hiba_kozossegi_media.png6 leggyakoribb hiba, amit az orvosok elkövetnek a közösségi médiában
2016. január 04.

Egyre nagyobb az aktivitás az orvosok körében az internetes eszközök használata terén. Mik a leggyakoribb hibák amiket az orvosok elkövetnek? Mire kell odafigyelni, hogy jól működjön az online jelenlét?

blog_2.jpgNe pazarolja pénzét! Hatékonyság elemzés a marketingben
2015. december 15.

A marketing akciók esetében mindig fontos szem előtt tartani azok hatékonyságát. Hogyan tudjuk mérni, és milyen szempontok alapján kell eldönteni, hogy valami hatékony vagy sem?

Szeretne több hasznos tartalmat? Regisztráljon és elküldjük emailben.